Gratis tips voor huidverjonging – Tip 4

Gratis tip 4: Eet de juiste dingen.

Verschillende vitamines, mineralen en vetzuren dragen bij aan een jongere, strakkere gladdere huid. Met onderstaande producten kom je al een heel eind:

  • Vitamine A (retinol). Het ingrediënt retinol zit ook vaak in anti-age crèmes verwerkt. Om het uit je voeding te halen kun je eieren, zuivel en wortels eten, hierin zit relatief veel vitamine A. Een volwassene vrouw heeft 800 mg vitamine A per dag nodig.

  • Vitamine E. Dit zit veel in pompoenpitten, zonnebloempitten, amandelen en hazelnoten. Heb je een droge huid? Dan moet je helemaal voldoende vitamine E binnenkrijgen.

Het makkelijkst is om voeding te eten die allemaal verschillende vitamines bevat. Dit zijn walnoten, avocado’s, vette vis, zonnebloempitten, paprika, zoete aardappels, broccoli, pompoen, granaatappels, lijnzaad en olijfolie.

Helaas zijn de vitale voedingsstoffen in onze voeding de afgelopen jaren aanzienlijk gedaald, terwijl stress en andere negatieve milieu-invloeden alleen maar zijn toegenomen. De voeding, zoals je die vandaag de dag in de gemiddelde supermarkt aanschaft, geeft het lichaam en de huid niet meer voldoende voedingstoffen die nodig zijn voor een optimale verzorging en regeneratie. Aanvulling is dus nodig.

Vermindert de tekenen van huidveroudering

Vermindert de tekenen van huidveroudering

Vermindert de tekenen van huidveroudering

Wil je dit ook?

Klik hieronder voor de voedingssupplementen die ervoor zorgen dat je elke dag aan de juiste hoeveelheid voedingsstoffen komt om jouw huid natuurlijk te verjongen!